Чи відомо вам, що у вас є електронна трудова книжка?

Відповідною постановою Кабінету Міністрів запроваджено електронний облік трудової діяльності громадян. Це сервіс, який дає змогу дізнатися детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески.
У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі.
Відомості про трудову діяльність зберігаються в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Але, на даний час в реєстрі немає повної інформації про трудовий стаж працюючих громадян.
Наші громадяни звикли, що трудовий стаж – це запис у трудовій книжці. Насправді, з 2017 року ситуація змінилася. Зараз відіграє роль страховий стаж, тобто період, за які роботодавець сплатив страхові внески.
Скористатися сервісом “Електронна трудова книжка” можуть усі зареєстровані користувачі веб-порталу Пенсійного фонду України. Для реєстрації необхідно звернутися до сервісного центру за місцем проживання. Якщо є електронний цифровий підпис, зареєструватись можна онлайн.
Зайшовши до системи, застрахована особа може побачити багато цікавої інформації про себе. Зокрема, можна перевірити інформацію про всі трудові відносини працівника, про заробітну плату, яка була зазначена роботодавцем у ЄСВ – звітах, дані про страховий стаж. В системі на даний час підраховується лише стаж за даними персоніфікованого обліку з 1998 року.
Натомість дані про трудову діяльність до 1998 року треба внести самостійно у вигляді сканованих копій трудових книжок. Такі скан – копії мають містити всі сторінки та полів відповідних документів, бути придатними для сприйняття їх змісту, зокрема дані про серію та номер бланків документа.
Оцифрування відомостей про трудову діяльність працівника на підставі сканованих копій документів здійснюватиме відповідальна особа органу Пенсійного фонду України шляхом доповнення персональної облікової картки в Реєстрі застрахованих осіб інформацією, наявною в заван¬тажених сканованих копіях доку¬ментів. Про виявлені випадки відсутності у трудовій книжці необхідних записів або неправильних чи неточних записів про періоди роботи надсилаються застрахованій особі через її електронний кабінет застрахованої особи на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Миколаївський відділ обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *