Під час засідання (01.07.2021) Комісії з надзвичайних ситуацій, що діє при Миколаївській міській раді, було гаряче. Негода, що 30 червня накоїла лиха у деяких населених пунктах громади, стала причиною термінового скликання керівників не лише структурних підрозділів міської ради, але і місцевих рятувальників, поліції, представників газової служби, а також дорожньої служби та РЕМу (електропостачальники). Щоправда, дві останні служби, як і представники Управління освіти Миколаївської громади на засідання не з’явились. А саме до них було чи не найбільше зауважень та претензій.
Головуючий міський голова Андрій Щебель звернув увагу, що представники служби автомобільних доріг як і РЕМу ігнорують співпрацю з Миколаївською громадою у час надзвичайної події. Адже негода, що вирувала 30 червня, знеструмила кілька населених пунктів громади, а дороги, що перебувають на балансі області, місцями перекриті поваленими деревами. Втім, всі намагання міської ради зв’язатись з аварійними бригадами для оперативного реагування виявились марними. До слова, у соцмережах, які популярні у місцевій громаді, багато мешканців нарікають на роботу саме цих служб, які у час аварії не реагують на дзвінки «гарячих» телефонних ліній.
У підсумку учасники засідання одностайно ухвалили рішення звернутися до керівників зазначених служб з нотою претензії на безвідповідальне відношення їхніх працівників до виконання службових обов’язків. Адже, засідання Комісії ТЕБ та НС скликається у випадку загрози життєдіяльності людей і її вимоги є обов’язковими до виконання.
Дісталось на «горіхи» і адміністрації Управління освіти Миколаївської громади. Адже, на засідання ніхто не з’явився. Міський голова Андрій Щебель висловив обурення щодо халатного відношення управлінців до виконання посадових обов’язків та рекомендував у такому випадку розглянути можливість працевлаштування де-інде тим працівникам, які ігнорують роботу Комісії.
Учасники засідання обговорили можливість виділення з резервного фонду коштів для усунення наслідків негоди, яка місцями знищила покрівлі мешканців сільських населених пунктів громади, зазнали руйнування і ФАПи, школи. Було погоджено, що відповідна Комісія огляне всі руйнування, складе відповідні дефектні акти, які стануть основою для грошової допомоги постраждалим від буревію. На випадки форс-мажору, у міському бюджету передбачено 800 тис грн.